dimecres, 13 de febrer del 2013

Google Reader, el gran descobriment





"Google Reader, a día de hoy, continúa siendo el lugar donde subo nuevas fuentes, donde creo carpetas por temas, donde en muchas ocasiones leo las noticias, al menos sus cabeceras, y donde además les doy difusión cuando estimo que son de interés, por ejemplo para mis seguidores de twitter o Facebook."- Martinez, E.



Davant aquestes declaracions, em plantejo si a partir d'ara Google Reader serà la meva via d'informació predefinida. Primerament, perquè sóc jo mateixa qui trio el tipus d'informació a la que vull subscriu-re'm, és a dir, jo mateixa sel·lecciono les fonts de subscripció. Les temàtiques poden ser variades i aquestes són actualitzades a l'instant, fet que em fa estar informada al minut del que succeeix al món relatiu als meus interessos.

Aquesta era una eina que desconeixia, però gràcies al seu descobriment puc veure, per exemple, quines actualitzacions fan els meus companys als seus blocs i, doncs, en un futur proper, seguir connectats proveïnt-nos d'informació útil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada